Tuesday, October 26, 2010

Mula Berjinak...

saya tertarik untuk mempunyai blog sendiri kerana merasakan ianya adalah media baru untuk mendapatkan maklumat selain melayari laman-laman web media massa sama ada dalam atau luar negara.

tujuan blog ini saya wujudkan hanyalah sekadar menyatakan pandangan dan pendapat saya terhadap beberapa isu dan perkara yang sering kedengaran pada masa kini. Saya juga berharap dengan binaan blog ini, para pembaca bukan sahaja menerima input, malah memberikan output terhadap apa sahaja isu yang diutarakan dalam blog ini.

dengan ini, saya berharap mereka yang membaca segala nukilan dalam blog ini boleh memberikan respon agar berlaku pertukaran maklumat dan input-input yang berguna bagi penulis serta pembaca.

sekian dan terima kasih


----- Banchang85 ------

No comments:

Post a Comment